Indecs Risk kockázatkezelő rendszer

Egy-egy új cég adatainak berögzítése minden esetben sok-sok vesződséget jelent az operátorok számára, nem is beszélve a hibalehetőségekről. Név, címek, korábbi nevek, telefonszámok, e-mail címek, stb: rengeteg adat, amely igazából rendelkezésre áll strukturáltan is a Creditreform adatbázisában.

Elegendő az adószámot megadni, majd a Céginformációk letöltése gombra kattintani, és máris átkerül a saját adatbázisunkba:

  • a cég neve, címe
  • telefonszámai, e-mail- és webcímei
  • tulajdonosai és vezetői
  • a tulajdonosok és vezetők érdekeltségei más vállalkozásokban
  • visszamenőleges létszám adatok kéthavonta frissítve
  • bankszámlaszámai
  • pénzügyi adatai 10 évre visszamenőleg
  • esetleges negatív adatok 10 évre visszamenőleg
  • üzleti mutatói és kockázati indexe
  • a javasolt maximális hitelkeret mértéke
  • piaci pozíciója, a többi hasonló vállalkozás között elfoglalt helyzete

Automatikus adatletöltések

A cégadatok másik kézenfekvő felhasználása: a partnerek folyamatos figyeltetése a negatív adatokra vonatkozóan. Az Indecs automatikus háttérfolyamatai naponta vagy akár naponta többször is ellenőrzik a cégekkel szemben felmerült negatív eseményeket a Creditreform adatbázisában.  

Egy adószám felfüggesztésről vagy egy felszámolási eljárás megindításáról partnereink előbb értesülnek, mint mások, így kisebb eséllyel alakulnak ki behajthatatlan kintlévőségeik.

Bármelyik céginformációs csomagot választja is a kínálatból, az automatikus partnerfigyelés része annak.

Elemzések az Indecsben

Az Indecs lehetővé teszi Önnek, hogy a letöltött adatokon további elemzéseket végezzen. Az elemzések alapját általában a pénzügyi adatok jelentik, akár sok-sok évre visszamenőleg:

© 2017 Creditreform Cégszövetség

Kontakt / Contact

kontaktcenter

Contactcenter
Kapcsolat