Piacelemzés és marketingadatok

Piacelemzésünk segítségével kiértékelhetőek partnereink ügyféladatai és meghatározhatóak a piacban rejlő lehetőségek.

A piaci lehetőségek felismerése és a földrajzi lehetőségek meghatározása

A sikeres üzleti tevékenységhez nemcsak a jelenlegi és potenciális ügyfelekben rejlő lehetőségek és kockázatok ismerete, hanem a releváns piacok felkutatása is elengedhetetlen. A vállalkozás piaci pozíciójának erősítéséhez elengedhetetlen, hogy teljes körűen tisztában legyen az iparág, a földrajzi piac és a vállalkozás saját piaci pozíciónak pontos helyzetével. Ezen információkat biztosítjuk partnereink számára piacelemzési szolgáltatásunk keretében.
A stratégiai üzleti tervezésnek a helyszínelemzés is fontos részét képezi. A földrajzi piacban rejlő lehetőségek feltérképezésével optimálisan megtervezhető a partnerünk növekedésének (földrajzi) iránya. A helyszínelemzés során figyelemmel vagyunk az adott földrajzi piacon a verseny erősségére, a potenciális ügyfélkörre, az infrastrukturális és logisztikai lehetőségekre éppúgy, mint a jogi és adózási környezetre. A helyszínelemzés segítségével javaslatot teszünk partnereink számára arra, hogy mely földrajzi területen tűnik a leghatékonyabbnak a megjelenés, illetőleg a tevékenységek bővítése.

 

Bármilyen helyzetben is van –mi megtaláljuk a megfelelő megoldást.

Piacelemzés

Piacelemzésünk keretében elvégezzük a piaci területek, iparágak és egyéb tényezők átfogó elemzését. Adatbázisunk több forrásból ellenőrzött, naprakész és megbízható információkat tartalmaz vállalkozások millióinak gazdasági adatairól – melyeket az elemzéshez ugyancsak felhasználunk.

Oops, an error occurred! Code: 2024041522184763e8fcca

Ügyfélkör-elemzés

Gazdasági információk több mint 24,5 millió állami és magánvállalatról 45 európai országból – egyedülálló, számos ellenőrzött forrásból dolgozó és folyamatosan naprakészen tartott Creditreform adatbázisunk segítségével.

Miért fontos a piacelemzés?

Piaci elemzéseink célja, hogy támogassa partnereinket a legfontosabb stratégiai döntések meghozatalában. Első lépésként a fizetőképességi szempontok, az aktuális ügyfélkör és piaci információk alapján értékeljük partnerünk valós piaci pozícióját, valamint meghatározzuk azokat a területeket és ügyfélkört, amelyek a legígéretesebbek a potenciális növekedés szempontjából.
Piaci elemzésünk keretében azt is megvizsgáljuk, hogy mennyire optimális a partnerünk jelenlegi székhelye/telephelye/fióktelepe. Részben az infrastrukturális, logisztikai és jogi-adózási szempontokra, részben a potenciális ügyfékörre tekintettel meghatározzuk azt a földrajzi régiót, amelyben érdemes a partnerünknek megjelennie vagy erősítenie a jelenlétét.


A Creditreform-adatbázisban rejlő lehetőségek


Az ügyfelek, a piacok és a helyszínek ismerete alapvető fontosságú a versenytársakkal szembeni piaci előny megszerzéséhez. A saját ügyfelekre vonatkozó adatbázis az egyik legegyszerűbb módja a vállalkozás üzleti tevékenysége optimalizálásának. A mi elsődleges feladatunk partnereink ügyféladatbázisának optimalizálása, kiegészítése és naprakészen tartása. Adataudit szolgáltatásunk előnyei:
●    Adatbázis-elemzés már néhány napon belül.
●    Az adataudit megmutatja partnerünk ügyfélkörének erősségeit és gyengeségeit.
●    Egyszerűen és gyorsan létrehozhatóak minőségileg új adatok a már egyébként is rendelkezésre álló ügyféladatokból, ezzel is segítve a partnerünk üzleti tevékenységét.