Piacelemzésünk segítségével kiértékelhetőek partnereink ügyféladatai és meghatározhatóak a piacban rejlő lehetőségek.
Piacelemzés és marketingadatok
A piaci lehetőségek felismerése és a földrajzi lehetőségek meghatározása
A sikeres üzleti tevékenységhez nemcsak a jelenlegi és potenciális ügyfelekben rejlő lehetőségek és kockázatok ismerete, hanem a releváns piacok felkutatása is elengedhetetlen. A vállalkozás piaci pozíciójának erősítéséhez elengedhetetlen, hogy teljes körűen tisztában legyen az iparág, a földrajzi piac és a vállalkozás saját piaci pozíciónak pontos helyzetével. Ezen információkat biztosítjuk partnereink számára piacelemzési szolgáltatásunk keretében.
A stratégiai üzleti tervezésnek a helyszínelemzés is fontos részét képezi. A földrajzi piacban rejlő lehetőségek feltérképezésével optimálisan megtervezhető a partnerünk növekedésének (földrajzi) iránya. A helyszínelemzés során figyelemmel vagyunk az adott földrajzi piacon a verseny erősségére, a potenciális ügyfélkörre, az infrastrukturális és logisztikai lehetőségekre éppúgy, mint a jogi és adózási környezetre. A helyszínelemzés segítségével javaslatot teszünk partnereink számára arra, hogy mely földrajzi területen tűnik a leghatékonyabbnak a megjelenés, illetőleg a tevékenységek bővítése.
Bármilyen helyzetben is van –mi megtaláljuk a megfelelő megoldást.
Miért fontos a piacelemzés?
Piaci elemzéseink célja, hogy támogassa partnereinket a legfontosabb stratégiai döntések meghozatalában. Első lépésként a fizetőképességi szempontok, az aktuális ügyfélkör és piaci információk alapján értékeljük partnerünk valós piaci pozícióját, valamint meghatározzuk azokat a területeket és ügyfélkört, amelyek a legígéretesebbek a potenciális növekedés szempontjából.
Piaci elemzésünk keretében azt is megvizsgáljuk, hogy mennyire optimális a partnerünk jelenlegi székhelye/telephelye/fióktelepe. Részben az infrastrukturális, logisztikai és jogi-adózási szempontokra, részben a potenciális ügyfékörre tekintettel meghatározzuk azt a földrajzi régiót, amelyben érdemes a partnerünknek megjelennie vagy erősítenie a jelenlétét.
A Creditreform-adatbázisban rejlő lehetőségek
Az ügyfelek, a piacok és a helyszínek ismerete alapvető fontosságú a versenytársakkal szembeni piaci előny megszerzéséhez. A saját ügyfelekre vonatkozó adatbázis az egyik legegyszerűbb módja a vállalkozás üzleti tevékenysége optimalizálásának. A mi elsődleges feladatunk partnereink ügyféladatbázisának optimalizálása, kiegészítése és naprakészen tartása. Adataudit szolgáltatásunk előnyei:
● Adatbázis-elemzés már néhány napon belül.
● Az adataudit megmutatja partnerünk ügyfélkörének erősségeit és gyengeségeit.
● Egyszerűen és gyorsan létrehozhatóak minőségileg új adatok a már egyébként is rendelkezésre álló ügyféladatokból, ezzel is segítve a partnerünk üzleti tevékenységét.